fest helg.

just nu sitter jag och äter en välförtjänst semla och dricker jordgubbste!
blev inte bara en myskväll igår, stack på 20års jägers.
var faktiskt kul, roligast var ju att vakterna trodde jag va 20? rätt bra att man ser äldre ut än vad man är ibland, fast.. när jag är 25 vill jag ju inte se ut som 30? buh.
så, totalt denna helgen har jag sovit 7 timmar! (y)
så jag har faktiskt en anledning till att vara trött.
va uppe och jobba imorse oxå, har samt ridit 2 hästar idag så lär sova som en stock inatt.
börjar 11.50 imorgon så får passa på att sova då.

nu ska jag duscha, mjao.


Kommentarer
Postat av: J

17 åringar har kommit in på 20års jägers så länge jag kan minnas..

2010-02-08 @ 23:02:57
Postat av: KEnt

Det var sista gången du kom in där för vakterna fick veta hur gammal du e.

2010-02-09 @ 17:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0