Generation ex..

idag var vi sjukt gulliga på engelskan, hade stora hörlurar på huvudet och skulle spela in när vi pratade på eneglska om vilka 5 personer vi skulle vilja äta middag med.
ja, så klart David Backham Michael Jackson.
jag har precis skrivit klart min ansökan om att få plugga i Frankrike i årskurs 2.
hoppas jag blir intagen, tänk och bo i Paris, mjao.

kommer nog plugga på matte & samhäll ikväll, äntligen är det snart lov. håller ju på att dö av alla prov och läxor vi har haft den sista tiden. tror dem att vi inte har något liv eller?



haha såhär söt var jag med hörlurar på huvudet.
och mobilkamera är ju det bästa som finns!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Går du på Polhem i Lund? :D

2010-02-20 @ 14:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0