helgen är slut

måste börja med att be om ursäkt för dåligt uppdaterande under helgen.
men faktum är att jag inte varit hemma.

i fredags var det bio.
lördags jobb & hemlisar.
söndag jobb & massa träningar, (somnade 19.30, förklarar allt!)

och nu är det måndag och jag vaknade vid 9 och var lide pepp på att städa hela mitt rum!
helt sjukt, aldrig hänt.. men ja städat ur alla garderober. känns skönt att jag kan shoppa massa igen utan att slippa tänka på var jag ska förvara allting.
så blev 5 stora svarta sopsäckar som slängas!

ikväll bär jag och några vänner till Breeze i malmö för partyyyyyyy!
tåget går 04.52 hem imorgon, får det allt vara värt! ;D




detta har jag på mig.


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hejsan! :)

Läs mitt senaste inlägg det handlar bla om dig.

Ifall du ville se :)

kram/ Linnéa!

2010-02-22 @ 20:18:39
URL: http://linneavetvadhonvill.blogg.se/
Postat av: Stina

Hoppas inte du slängde alla kläderna :S Skänk till amnesty/uff/röda korset vad fan som helst.. Så himla himla onödigt att slänga fungerande kläder/grejer...

2010-02-22 @ 20:39:34
Postat av: carl

felicia hur ska man göra få en dejt med dig?:)

2010-02-25 @ 01:49:41
Postat av: Anonym

älskar dig jag svär

2010-03-12 @ 16:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0