tisdag

började 13.15 idag, och jag & julle va i skolan redan vid 10... oobs.
vi stack och åt thaimat och försökte få tiden att rinna iväg.
Julle va rätt söt när vi åt *pratade om gym*

Julia- asså, mitt 30 gångers kort är snart slut?
Alla- men julle du kan inte gymmat så mycket?
Julia- amen jag har haft det i 2 år?

HAHAHHA, så mega söt!


ska försöka komma igång med arbetet nu.. fast roligare och titta när syster ska göra vid sig för disco, haha!    imorgon bär dessa snyggingar av till Delight i malmö! Najs som faaaaaaaan!

julle, jag, josse & jullis

Kommentarer
Postat av: Julle

hahaha felleeeee :(

2010-02-02 @ 23:22:23
URL: http://jmadsen.webblogg.se/
Postat av: Martin

haha på asian express xD

2010-02-03 @ 21:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0