tjaaaaa man!

vad ska man ha på sig imorgon? min hjärna funkar inte såhär sent på kvällarna..
kommer säkert på något när jag står och tittar in i min stooora garderob.
frånoch med idag ska jag minska med mina gottigheter, snart sommar och alllt ju?
plus att jag börjat träna massa nu igen så here I come!
längtar till sommaren då de bara är att slänga på sig ett par shorts och en t-shirt.

franska prov på fredag, och skickat in mina gymnasieval till 2an nu, hoppas att det blir Frankrike så sjuuuuuuukt mycket! Fast familjen kommer sakna sönder sig.. så ska det va!

men nu ska faktiskt lilla jag sova, upp 6 imorgon och ha franska lektion :/   min hjärna har ju inte börjat funka då..  Varken på kvällen eller på morgonen. Jag är smartast vid 12-15  (y)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0