mjaooo

ursäkta för väldigt dålig uppdatering. skyller på att jag inte har någon laddare till kameran och för att så fort jag ska ladda upp en bild så stängs hela siden ner? sjukt jobbigt .....
inte kul och läsa bara ju? man vill ju se bilder ;)

jag har börjat gå 1h VARJE dag nu, sjukt nöjd och stolt över mig själv.
sen så är min häst frisk nu igen så då blir det andra bullar.
kommer bli redigt snygg inför sommaren har jag en känsla av ;)

OCH MÅSTE BERÖMMA DET UNDERBARA VÄDRET VI HADE IDAG!
känns sjukt härligt, äntligen är våren påväg. kunde ju gå i bara läderjacka?
snart kan man börja med alla nya fina kläder ;D

nästa vecka är det påsklov, känns riktigt bra faktiskt!


Kommentarer
Postat av: Anna - Foto, design m.m

Otacksamt att inte ens få ett svar :/

2010-03-25 @ 19:22:36
URL: http://akolan90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0