mjaoooo

grattis till världens bästa mamma på födelsedagen!
idag efter skolan gick jag och mamma och fikade på EH, vaniljlatte är så sjukt gott!
vi gick vidare och tittade i affärer och jag fick ett par skor och en t-shirt från H&M.
mamma köpte sig två kjolar från MQ, bra man har en snygg mamma som man kan låna kläder av ;)

så fort jag får min lön nästa vecka ska jag köpa två asheta solglasögon från MQ, mjaoo.
idag är jag ledig och ska sitta och skriva ett arbete om migrationen, DRYGT!

vad vet ni om Sverige som invandraland? någon bra hemsida?








Kommentarer
Postat av: mamma

Tack hjärtat,men kjolarna är mina hi,hi...vi kanske kan låna av varandra???? ha en bra dag. PUSS

2010-03-18 @ 09:50:57
Postat av: Anna - Foto, design m.m

Hej!



Jag har knåpat ihop en bloggdesign åt dig.

-> http://akolan90.blogg.se/feliciafransson/

Gillar du den, hör av dig :]

2010-03-24 @ 18:07:57
URL: http://akolan90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0