WIIIIIII

ääääntligen är min saknade data hemma!  har saknat dig såå mycket! <3 miih.
kom precis hem från solningen så blir snart att jag hoppar in i duschen. lär sitta vid datan hela kvällen och plugga på en himla massa historia, bara ta död på mig.. gör de!

aja på måndag och tisdag är jag ledig.
preeecis vad jag behöver efter 1 veckas skola efter 1 veckas lov ;)
och på onsdag är de dags för intervju inför Frankrike.. vad ska man säga?
jag ska åka till Frankrike för jag är....?
läskigt, kommer säga helt fel saker.



Kommentarer
Postat av: Lillbräl

Är det din data som är hemma eller är det din dator?



2010-03-06 @ 23:45:53
Postat av: Billy

Hej, nu har jag startat en ny photoshop-blogg. Besök den gärna och lämna gärna en kommentar om vad du skulle vilja ha för tips i framtiden! :)

2010-03-07 @ 11:40:53
URL: http://psguiden.blogg.se/
Postat av: Sabina

Vad händer? du tänker inte sluta blogga hoppas jag:)

2010-03-08 @ 12:14:44
Postat av: Hannah

Har en design färdig till dig nu fall du är intresserad, behöver bara lite bilder till dig så jag kan fixa fram headern. PUSS

2010-03-10 @ 18:48:11
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0